tisdag 13 december 2011

...nattugglande...

Jag håller på att försöka vända rätt på dygnet igen, som vanligt. Detta innebar att jag sov till 18 och planerar att lägga mig runt 09. Kronoterapi suger, men det fungerar väldigt bra när man får till det.

Svärmor kommer på middag ikväll, så ska gå upp så jag är piff inför det, sedan skjuter jag fram läggning och uppvak med några timmar varje dag tills jag vaknar kring 04 på morgonen och somnar runt 21, sedan ger det sig själv.

Hur som haver. Under natten har jag pysslat på som vanligt. Känns väldigt udda att faktiskt ha tid att göra saker! Denna gången blev det en uggla. Jag har sytt en likadan uggla till en god vän, som ni kan beskåda på fingerfärdigheter-bloggen om ni vill. Lade såklart upp bilden där med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar