torsdag 16 november 2006

...fröken Svinvad fnular till det...

Haleluja! Jag har äntligen kommit på vad jag vill bli när jag blir stor! Har haft panik över det de senaste tio åren nu, så det känns som att det var på tiden minsann... Jag har alltså kommit på att jag skulle trivas som en yster fisk i bubbelbad som - Grafisk formgivare/webdesigner! Det är lite lustigt, ända sedan jag kom på att det är detta jag vill syssla med har det känns lite motigt att berätta det för folk, eftersom jag någonstans inbillar mig att de skall stjäla idén av mig om jag berättar! Och tar någon idén måste jag ju välja något annat. Så med tanke på att jag skriver det här är det väl rätt kört... får bli lokalvårdare istället. Hepp!

Pojkens dator kom idag. Han är lycklig som ett litet troll, men eftersom han har en lugn och reserverad utsida sitter han framför sin nya 19" flatscreen och säger att "jodå, det är väl rätt trevligt", lite lagom avmätt... Imorgon kommer DataDuon och hjälper mig att prega ihop min dator med hans gamla. Dock måste jag se till att han (pojken) går på bio dygnet runt eller så, så jag kan lira WoW med hans vaaackraaa skärm...

Till helgen är det spelmässa i Köpenhamn. Vore väldigt kul att åka dit, får kika i plånboken lite.



Dagens Känsla:

avundsjuka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar