måndag 6 november 2006

..fröken Svinvad och bokstäverna...

Bruno har lett ner mig ner i ondskans mörka hål. Så är det bara. Från att ha varit en normalt onormal tös har jag förvandlats till en onormal normal pensionärstös. Jag har blivit beroende av alfapet... (lägger såklart till en länk bland de andra). Lägg till detta att jag tycker det är kul att spela bingo på nätet, baka bullar och brodera korsstygn, så inser man snart att det är slut med mig.

I natt drömde jag att jag spelade orgel. Det var rätt kul, fast den var byggd lite mer som en gitarr, med klaviaturen åt fel håll. Prövade fiol också, men när jag insåg att stråken var en skoborste gav jag upp.

I övrigt har pojkens grafikkort bränt igen. Dell är redan allmänt skeptiska mot honom sedan han vid frågan om han kunde sätta i ett nytt grafikkort själv svarade att nej, det kunde han inte, han var tvungen att fråga sin flickvän. Det är alltid kul att vara en tjej som bygger datorer! Men han funderar på att köpa en ny hur som heslt. Det innebär att jag då kan plocka ut godbitar som processor, hårddisk och RAM till min egen burk. Inte fel, inte fel...


Dagens Fel:

För mycket folk som knackar på min ensamhetsbubbla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar