torsdag 11 augusti 2011

...Bludder...

Jösses vad jag är trött. Tre i morse tröttnade jag på att frysa fötterna av mig och fick inse att sömn och dödskyla inte går hand i hand, och roffade åt mig ett extratäcke i Bastians rum. När jag kom tillbaka till min osköna kalla säng låg en liten Lorp där och var klarvaken. Och glad. Väldigt trevligt för henne, men inte lika trevligt för mig. Sedan fick jag amma henne i ca två timmar eftersom hon började skrika så fort hon släppte taget. Då var klockan alltså fem och jag somnade. En timme senare vaknade jag och trodde Bastian vaknat, men det visade sig vara maken som stigit upp. Somnade om och klockan sju vaknade Bastian. Yay.

Jag har med andra ord varit aningens trött idag. Som vanligt. Och nu skall jag lägga mig, för jag har hunnit glömma bort allt jag skulle skriva eftersom jag under tiden jag skrivit denna lilla text försökt natta Loppan och gett henne mat under en halvtimme. Jag återkommer när jag funnit min hjärna igen!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar