måndag 1 augusti 2011

...fot i rumpan!...

Nej, nu är det dags att dra tag i den här fåniga bloggen! Upptäckte att jag sitter med fem olika bloggar som handlar om allt från matlagning till hantverk till sömnproblem, men liksom ingen där jag kan skriva om min vardag. Om mig själv. Som blöjbarnsmamma har man nog lite utrymme med sig själv, så då borde jag ju i alla fall kunna få ha en liten hörna på nätet tycker jag.

Om jag nu kommer hinna skriva.. Nåväl.

Det verkar som att jag kanske kommer plugga i höst ändå. Det trodde jag banne mig aldrig! Har varit i kontakt med Lunds kommun  och skall tala med Trellborgs kommun så snart jag kan, men de är på semester en vecka till. Vore sagolikt om jag kunde få avsluta min utbildning på Tau.

Bloggen har i alla fall fått ny design och skall försöka hålla den någorlunda uppdaterad hädanefter, i den mån mitt hektiska liv tillåter mig. Höhö.

/Emi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar